Ana içeriğe atla

Deniz Tekin - Gelir Miyim Dinle - Şarkı Sözleri

Etrafıma kendi elimle bi' duvar ördüm
Kimse bi' daha geçmesin diye
Değiştim sanki içimde bi' şeyler öldü
İstesem de dönemem geriye
Hep mi ben yanlıştım bu hayatta?
Hep mi ben haksızdım?
Beni hiç gözetmediler
Hep de ben üzüldüm en sonunda
Hep ben ağladım
Benim kadar sevmediler
Şimdi bana sor bi' daha gelir miyim?
Başka güneş altında erir miyim?
Çünkü hep üzüldüm en sonunda
Hep ben ağladım
Bana bi' sor gelir miyim?
Şimdi bana sor bi' daha gelir miyim?
Başkasına yeniden yenilir miyim?
Çünkü hep yenildim her defasında
Kırdılar hevesimi
Sor bi' daha gelir miyim?
Etrafıma kendi elimle bi duvar ördüm
Kimse gelip de yıkmasın diye
Savaştım kendi kendimle birimiz öldü
Söyle şimdi zararım kime?
Hep mi ben yanlıştım bu hayatta?
Hep mi ben hatalıydım?
Bana bi şans vermediler
Hep de ben eksildim en sonunda
Hep yalnız kaldım
Beni hiç sevmediler
Şimdi bana sor bi' daha gelir miyim?
Başka güneş altında erir miyim?
Çünkü hep üzüldüm en sonunda
Hep ben ağladım
Bana bi' sor gelir miyim?
Şimdi bana sor bi' daha gelir miyim?
Başkasına yeniden yenilir miyim?
Çünkü hep yenildim en sonunda
İçine ettiniz hevesimin
Sor bi' daha gelir miyim?
Şimdi bana sor bi' daha gelir miyim?
Başka güneş içinde erir miyim?
Çünkü hep üzüldüm en sonunda
Hep ben ağladım
Bana bi' sor gelir miyim?
Şimdi bana sor bi' daha gelir miyim?
-Nah Gelirim!-
Başkasına yeniden yenilir miyim?
Çünkü hep yenildim en sonunda
İçine ettiniz hevesimin
Sor bi' daha gelir miyim?
---------Sponsorlu Bağlantılar---------

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Buray - Ne Ağlarsın Benim Zülfü Siyahım Dinle - Şarkı Sözleri

Ne Ağlarsın Benim Zülfü Siyahim, Bu Da Gelir Bu Da Geçer Ağlama. Göklere Erişti Figânım Ahım, Bu Da Gelir Bu Da Geçer Ağlama. Bir Gülün Çevresi Dikendir Hardır, Bülbül Har Elinde Ah İle Zardır. Ne Olsa Da Kışın Sonu Bahardır, Bu Da Gelir Bu Da Geçer Ağlama. Daimi'yim Her Can Ermez Bu Sırra, Gerçek Kamil Olan Yeter O Nura. Yusuf Sabır İle Vardı Mısır’a, Bu Da Gelir Bu Da Geçer Ağlama. ---------Sponsorlu Bağlantılar---------

Deniz Tekin - Anladım Ki Dinle - Şarkı Sözleri

Dün gece hiç tanımadığım bir erkeğe  Sırf sana benziyor diye usulca sokulup merhaba dedim  Dün gece hiç tanımadığım bir erkeğe  Sırf sana benziyor diye usulca sokulup merhaba dedim  Tanıdık bir huzur aradım şaşkın bakışlarında dün  Bildik bir söz bekledim eskiden kalma öylesine  Konuştu bir şeyler söyledi beklediğim sözler bunlar değil  Yüzüme baktı gözlerime ama senin gibi değil  Anladım ki hiç kimse hiç kimse sen değil  Hiç kimse senin gibi canımdan öte can değil  Anladım ki hiç kimse hiç kimse sen değil  Hiç kimse senin kadar fikrime huzur değil  Anladım ki hiç kimse hiç kimse sen değil  Hiç kimse senin kadar umuduma yol değil  Dün gece hiç tanımadığım bir erkeğe  Sırf sana benziyor diye usulca sokulup merhaba dedim  Tanıdık bir huzur aradım şaşkın bakışlarında dün  Bildik bir söz bekledim eskiden kalma öylesine  Konuştu bir şeyler söyledi beklediğim sözler bunlar değil